Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łobżenicy zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4
kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://zgkimlobzenica.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Wybrane załączniki (pliki PDF) nie są dostępne cyfrowo – skany;
  • Część obrazów graficznych, elementów graficznych lub menu nie posiada tekstu alternatywnego opisującego obraz, nie zawierają treści tekstowej, którą mogą odczytać programy dla niepełnosprawnych;

Treści nieobjęte przepisami

  • Dokumenty opublikowane przed 23 września 2018r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną badania(docx, 0,25MB).

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Michała Bednarka mejlowo dostepnosc@zgkimlobzenica.pl lub telefonicznie +48 788 086 901.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób.Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:

Pomocne
mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl
.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Łobżenicy Spółka z o.o. znajduje się w Łobżenicy na ul. Wyrzyska 27A.

Budynek administracyjny

Wejście główne do budynku nie umożliwia podjazd dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Drzwi nie otwierają się samoistnie. Przy wejściu do siedziby Spółki znajduje się dzwonek. Można nim wezwać osobę , która
pomoże w załatwieniu spraw np. zaprowadzi w odpowiednie miejsce, wezwie odpowiednią osobę itp. Pomieszczenia
administracji, gabinet Prezesa Zarządu i sekretariat znajdują się na piętrze po lewej stronie. Po stronie prawej
znajduje biuro Kadr i Płac, biuro Głównej Księgowej, Dział Techniczny oraz Dział Gospodarki Mieszkaniowej.

W zakresie dostępności architektonicznej:

  1. Przestrzeń zabudowana jest dostępna dla wszystkich ? główny hol oraz przestrzeń biurowa. Pomieszczenia socjalne,
    techniczne oraz plac zakładowy nie są dostępne dla osób trzecich.
  2. Dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich nie są dostępne pomieszczenia budynku biurowego ? brak podjazdu do
    siedziby firmy.
  3. W budynku nie ma systemu wspomagania słuchu ? pętli indukcyjnych. Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego
    dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
  4. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braillea ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
  5. Przed budynkiem można parkować pojazdy (parking nie należy do Spółki). Nie ma oznakowanych miejsc parkingowych dla osób
    niepełnosprawnych. Na parkingach brak barier architektonicznych
  6. Do budynku można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem. Warunkiem skorzystania z tego uprawnienia jest
    wyposażenie psa asystującego w uprząż oraz posiadanie przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status
    psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych. Osoba niepełnosprawna jest odpowiedzialna za szkody
    wyrządzone przez psa asystującego.
  7. Nie ma możliwości skorzystania z bezpłatnych usług tłumacza migowego na miejscu lub online.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Jednostka nie zapewnia usługi tłumacza polskiego języka migowego (PJM).

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille?a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.